Hitachi R-SF57AMH to kompaktowy, wielofunkcyjny odkurzacz, który ma wiele zalet i jest idealnym rozwiązaniem do domów i biur. Jest wyposażony w wyłączną technologię cyklonową, która zapewnia silny i skuteczny odkurzacz bez utraty mocy. Posiada również funkcję automatycznego zatrzymywania, co oznacza, że odkurzacz wyłącza się automatycznie, gdy poziom zapełnienia jest wysoki. Odkurzacz Hitachi R-SF57AMH jest łatwy w użyciu, bardzo wydajny i oferuje wiele opcji czyszczenia. Jest to idealny odkurzacz dla domu lub biura, który zapewni wam doskonałe wyniki czyszczenia.
Ostatnia aktualizacja: Najczęściej zadawane pytania Hitachi R Sf57amh
NAVITEL® — ведущий производитель электронных устройств, разработчик навигационного ПО, картографии и интеллектуальных систем мониторинга.
Видеорегистраторы, навигаторы и мультифункциональные устройства NAVITEL® — это качество, доступное каждому. Программа Навител Навигатор предлагает современную мультиплатформенную навигацию по всему миру.
Офлайн навигация и онлайн-сервисы
Более 40 000 000 пользователей
Мультиплатформенное навигационное ПО
Детализированные карты 66 стран
Подробнее
View moreНавител
Мониторинг
Подробнее
View moreСервисные
центры
Подробнее
View moreNajczęściej zadawane pytania
Jak czytać Nieznany Świat?
Papierowe wydanie NŚ do kupienia w punktach sprzedaży prasy, empikach i innych salonikach na terenie całego kraju w cenie 11 zł 90 gr (w tym 8% VAT). Każdy numer trafia do kiosków ok. 20 dnia miesiąca poprzedzającego datowanie (np. numer lutowy dostępny jest w kioskach ok. 20 stycznia).
Wydanie elektroniczne jest dostępne pod adresem: e. pl
Cena 1 egz. to 10, 90 zł.
Prenumerata tradycyjna (papierowa) NŚ
NIEZNANY ŚWIAT – PRENUMERATA NA 2021 rok – Realizowana przez wydawcę
Wydawnictwo NIEZNANY ŚWIAT Sp. j.
ul. Kielecka 28 lok 2, 02–530 Warszawa
tel. +48 (22) 849 77 38,
email: jest dostępny w formularzu kontaktowym po wybraniu opcji Prenumerata NŚ
* płatność przelewem tradycyjnym: konto nr 96 1750 0012 0000 0000 3278 1659
* płatności elektroniczne (e‑przelew, karta) – sklep internetowy wydawcy: www. nieznany. pl
Prenumerata krajowa
– miesięcznika NIEZNANY ŚWIAT obejmuje rok kalendarzowy np. 2021. Realizowana jest w zasadzie, w okresach kwartalnych i ich wielokrotności. Cena zawiera koszty przesyłki priorytetowej.
Cena prenumeraty krajowej na 2022 r. realizowanej przez Wydawcę
- prenumerata roczna (NŚ 01–12) – 130, 80 zł
- prenumerata półroczna (NŚ 01–06) – 71, 40 zł
Prenumerata zagraniczna
- Wydawnictwo NIEZNANY ŚWIAT Sp. j. Kielecka 28 lok. 2, 02–530 Warszawa
tel. +48 (22) 849 77 38,
email: skorzystaj z formularza kontaktowego i wybierz opcję Prenumerata NŚ.
Sklep internetowy wydawcy: www. pl (e‑przelew, karta)
konto nr 96 1750 0012 0000 0000 3278 1659
Prenumerata elektroniczna NŚ
- Prenumerata elektroniczna czasopisma „Nieznany Świat” jest dostępna pod adresem: e. pl
- Prenumeratę można zakupić klikając w zakładkę: PRENUMERATA
- Archiwalne numery NŚ można nabyć w sprzedaży wysyłkowej i na miejscu (Warszawa, ul. Kredytowa 2) w firmowej księgarni KGNŚ.
- Kliknij i wybierz interesujący Cię numer.
- Istnieje możliwość wykupienia dostępu do płatnych treści w ramach subskrypcji.
- Dostępna jest opcja odblokowania 1 artykułu, 5 lub 10 artykułów.
- Wyżej wymienione opcje są dostępne tutaj.
- System subskrypcji umożliwia odblokowanie dostępu do płatnych treści zamieszczonych w witrynie nieznanyswiat. pl. Polega on na wykupieniu pakietu ilościowego (1 artykuł, 5 artykułów, 10 artykułów).
- W celu skorzystania z subskrypcji należy założyć konto i zaakceptować Regulamin oraz Politykę prywatności
- Dostęp do odblokowanych artykułów jest powiązany z utrzymaniem aktywnego konta.
- Tak więc tak długo jak konto jest aktywne, tak długo subskrybent ma dostęp do odblokowanych (zakupionych) treści.
- Konto jest niezbędne do utrzymywania informacji o odblokowanych artykułach oraz pozostałych do odblokowania.
- Jeżeli zakupiliśmy pakiet 5 artykułów z czego 3 odblokowaliśmy to informacja o odblokowanych artykułach jak i dostępnych do odblokowania jest zapisana na naszym koncie w zakładkach: odblokowane wpisy, subskrypcja.
- W celu zapisania się na newsletter wystarczy podać e‑mail i zaakceptować Politykę Prywatności oraz Regulamin Newslettera.
- Następnie należy potwierdzić swój wybór klikając w link aktywacyjny, który zostaje wysłany w wiadomości elektronicznej na podany adres e‑mail.
- W celu zapisania się do newslettera kliknij tutaj.
- W każdej wysłanej do Państwa wiadomości znajduje się link, który umożliwia wypisanie się z newslettera.
- Można również – przy pomocy formularza kontaktowego dostępnego tutaj – wysłać wiadomość wybierając opcję Inspektor ochrony danych.
- Należy pamiętać o tym, że żądanie wypisania się z newslettera musi być wysłane z adresu, którego dotyczy (tzn. który ma być usunięty).
- Dostęp do płatnych treści elektronicznych jest dostępny
- Dostęp do naszych e‑booków jest dostępny tutaj.
- Prosimy o wysłanie wiadomości na adres e‑mail dostępny w formularzu kontaktowym po wybraniu opcji Reklamacje.
- W temacie wiadomości prosimy wpisać: Brak prenumeraty NŚ.
- Prosimy o wysłanie wiadomości z adresu e‑mail, którego dotyczy problem (tzn. takiego, który był użyty podczas rejestracji konta).
- W temacie wiadomości prosimy wpisać: Problem z subskrypcją.
- W temacie wiadomości prosimy wpisać: Problem z e‑bookiem.
Płatny dostęp do wybranych treści – Subskrypcja
Wydanie elektroniczne
Jak można kupić i czytać wydanie elektroniczne?
Jak działa prenumerata elektroniczna?
Prenumerata elektroniczna nie jest przypisana do poszczególnych numerów tylko do okresów kalendarzowych. Oznacza to, że kwartalna prenumerata wykupiona np. 01 stycznia będzie obowiązywała przez trzy miesiące i obejmie ona wszystkie numery Nieznanego Świata, które będą aktywne w tym okresie.
Czy jest aplikacja do czytania wydania elektronicznego na urządzeniach mobilnych?
W związku z decyzją biznesową naszego dostawcy aplikacji mobilnych o wyłączeniu z obsługi aplikacji mobilnych naszego tytułu zapraszamy Państwa na naszą stronę internetową e. pl, gdzie po zalogowaniu się uzyskacie dostęp do wszystkich wcześniej zakupionych e‑wydań.
Decyzja naszego partnera biznesowego podyktowana jest sytuacją rynkową całej branży wydawniczej, gwałtownym wzrostem kosztów utrzymania infrastruktury mobilnej, przeniesieniem się Czytelników na serwisy www wydawców – tym samym brakiem możliwości pozyskania funduszy do dalszych inwestycji w rozwój infrastruktury oraz nieopłacalnością jej utrzymania.
Subskrypcja – treści płatne
Na czym polega subskrypcja?
Jak długo mam dostęp do wykupionej treści?
Dlaczego muszę mieć konto do czytania płatnych treści?
Newsletter
Jak zapisać się na newsletter?
Jak wypisać się z newslettera?
Wypisanie z newslettera jest możliwe na dwa sposoby:
Regulamin newslettera jest dostępny tutaj.
Współpraca z Nieznanym Światem
Jestem zainteresowana(y) publikacją artykułu w Nieznanym Świecie
Prosimy o przesłanie wiadomości na adres e‑mail dostępny w formularzu kontaktowym po wybraniu opcji Redakcja NŚ.
Jak uzyskać patronat medialny Nieznanego Świata?
Prosimy o przesłanie wiadomości na adres e‑mail dostępny w formularzu kontaktowym po wybraniu opcji Wydawnictwo NŚ.
Firmowa Księgarnia Nieznanego Świata
Księgarnia stacjonarna (KGNŚ)
Księgarnia-Galeria Nieznany Świat
ul. Kredytowa 2
00–062 Warszawa
pon-pt. 10°°-18°°
tel. 22 827−93−49
e‑mail: dostępny w formularzu kontaktowym po wybraniu opcji Księgarnia-Galeria (KGNŚ).
Firmowa księgarnia internetowa Nieznanego Świata jest prowadzona pod adresem: nieznany. pl
Treści elektroniczne (e‑booki, artykuły)
Reklama w NŚ
Jak zamieścić reklamę w wydaniu papierowym Nieznanego Świata?
Prosimy o przesłanie wiadomości na adres e‑mail dostępny w formularzu kontaktowym po wybraniu opcji Reklama NŚ lub kontakt telefoniczny pod numerem 22 849−77−38
Jak zamieścić reklamę w wydaniu elektronicznym Nieznanego Świata?
Prosimy o przesłanie wiadomości na adres e‑mail dostępny w formularzu kontaktowym po wybraniu opcji Wydawnictwo NŚ lub kontakt telefoniczny pod numerem 22 849−77−38
Jak zamieścić reklamę na stronie internetowej Nieznanego Świata?
Prosimy o przesłanie wiadomości na adres e‑mail dostępny w formularzu kontaktowym po wybraniu opcji Wydawnictwo NŚ lub kontakt telefoniczny pod numerem 22 849−77−38
Reklamacje
Jestem prenumeratorem i nie otrzymałem opłaconego numeru NŚ
Nie mam dostępu do wykupionych treści (subskrypcja)
Jak szybko jesteście w stanie dostarczyć specjalistów?
Posiadamy stały zasób pracowników, którzy są w stanie niemal od razu rozpocząć pracę w projekcie. Jeżeli jednak w danym momencie nie mamy specjalisty z odpowiednimi kompetencjami, jesteśmy w stanie przedstawić pierwsze profile kandydatów w ciągu 2-3 tygodni dla wiodących technologii (JAVA,. NET, PHP, front-end), do 2 miesięcy w przypadku rzadziej spotykanych kompetencji. Do tego należy doliczyć okres weryfikacji po stronie Klienta oraz okres wypowiedzenia kandydata (zazwyczaj 1 miesiąc).
Gdzie będą pracować developerzy i z jakiego sprzętu będą korzystać?
Dla większości Klientów najwygodniejszym rozwiązaniem jest praca zdalna programisty lub zespołów z biur JCommerce z okazjonalnymi wizytami w siedzibie Klienta. Zwykle sprzęt zapewniony jest przez JCommerce, poza sytuacjami kiedy Klient woli dostarczyć własny sprzęt, nad którym ma pełną kontrolę.
Jakie są średnie stawki i od czego zależą, jak wygląda kwestia rozliczeń w ogóle?
Stawki są zależne głównie od technologii oraz poziomu doświadczenia danego specjalisty, dodatkowymi elementami wpływającymi na ich poziom jest również długość projektu, wielkość zespołu oraz lokalizacja. Rozliczenie odbywa się w systemie miesięcznym na podstawie raportu z ilości przepracowanych godzin, po uprzednim potwierdzeniu ich zgodności z raportami godzinowymi Klienta.
Co, jeśli będziemy chcieli zrezygnować z danego developera, albo on sam odejdzie?
Klient ma prawo do rezygnacji ze współpracy ze specjalistą, jeśli nie jest z niej zadowolony. Tego typu sytuacje regulowane są przez odpowiednie zapisy umowy. Jeśli natomiast to developer zdecyduje się odejść, zapewniamy zastępstwo i płynny transfer wiedzy między pracownikami. Koszty transferu nie obciążają klienta, a w interesie JCommerce leży jak najszybsze zastąpienie odchodzącego specjalisty oraz transfer wiedzy.
Skąd będziemy mieć pewność, że dana osoba faktycznie przepracowała tyle godzin, ile podała i czy zrobiła to dobrze?
Większość naszych Klientów monitoruje jakość pracy współpracujących z nimi programistów na bieżąco na podstawie wykonywanych przez nich zadań, zaplanowanych wspólnie na dany czas. Oprócz tego czas pracy raportowany jest podwójnie – w systemie JCommerce oraz w systemie Klienta. Przed rozliczeniem miesięcznym raporty są ze sobą porównywane, a wszelkie rozbieżności wyjaśniane.
Jakie formalności wiążą się z rozpoczęciem współpracy, czym się różni umowa NDA od ramowy ramowej i zlecenia wykonania usługi?
Umowa NDA (Non-Disclosure Agreement) zawiera zapisy gwarantujące poufność przekazywanych informacji, zapewnia więc komfort rozmów i warto podpisać ją w pierwszej kolejności. Umowa ramowa definiuje ogólne ramy i zasady współpracy (nasza zawiera w sobie również zapisy o poufności), natomiast zlecenie wykonania usługi jest dokumentem, który precyzuje zakres, czas oraz szczegóły realizacji w przypadku chęci nawiązania współpracy z konkretnymi specjalistami.
Jak dbacie o kwestie bezpieczeństwa danych?
Dostosowujemy się do procedur i wytycznych klienta, a ze swojej strony jesteśmy przygotowani zarówno od strony formalno-prawnej, proceduralnej, jak i technicznej (firewall, VPN, podwójne łącze, szyfrowanie, polityka bezpieczeństwa IT) do współpracy nawet z najbardziej wymagającymi klientami, takie jak banki czy instytucje publiczne.
W jaki sposób weryfikujecie kandydatów?
Kandydaci są weryfikowanie przez wewnętrzny dział Rekrutacji pod kątem kompetencji miękkich, a następnie przez Technical Solution Managera lub starszego specjalistę, który sprawdza stan wiedzy danego specjalisty podczas rozmowy technicznej. Dodatkowo kandydaci wypełniają test kompetencji programistycznych. Na życzenie Klienta możliwa jest dodatkowa weryfikacja po jego stronie.
Co Was wyróżnia spośród innych firm, oferujących usługi outsourcingu usług IT?
Szybka dostępność specjalistów (nawet z dnia na dzień), elastyczne podejście, a także wsparcie techniczne dla wszystkich naszych specjalistów, dzięki roli Technical Leaderów, którzy pełnią funkcje konsultacyjne i mentorskie.
Na jaki minimalny czas trzeba podpisać zlecenie?
Większość naszych zleceń jest długoterminowych, jednak zdarzają się sytuacje, w których nasi specjaliści są jedynie doraźnym, nawet kilkudniowym, wsparciem, zwłaszcza w przypadku konsultacji czy naprawy błędów lub rozwiązywania problemów.
W jaki sposób JCommerce dba o środowisko (pytania o strategię CSR)?
Mamy wysoką świadomość ekologiczną, dlatego JCommerce podejmuje wiele konstruktywnych działań w celu ochrony środowiska. Regularnie przekazujemy lokalnym szkołom sprzęt komputerowy, który wycofujemy z użycia, dając mu drugie życie. Wyposażamy powierzchnie biurowe w meble wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu. Wprowadziliśmy program JSwap, w ramach którego pracownicy wymieniają się używanymi przedmiotami. Serwery JCommerce znajdują się w Data Center, gdzie znaczna część energii jest produkowana przy użyciu paneli solarnych. Ponadto wspieramy startupy, które tworzą innowacyjne, ekologiczne rozwiązania.
Jakie są Wasze wyniki finansowe, ile macie przychodu/zysku?
W 2018 roku przychody firmy wyniosły 72 mln złotych.
Czy jest możliwość przejęcia pracownika na stałe?
W wyjątkowych przypadkach, jeśli strony dokonały odpowiednich ustaleń na początku współpracy, to istnieje taka możliwość. Staramy się jednak nie dopuszczać do takich sytuacji, ponieważ inwestujemy w rozwój naszych pracowników i tworzenie zgranych zespołów. Klientowi gwarantuje to dostępność odpowiednich kompetencji w krótkim czasie, a także elastyczność i skalowalność projektów, a nas wyróżnia na tle konkurencji.
Jak wygląda współpraca?
Klient otrzymuje dedykowanego opiekuna biznesowego, Delivery Managera, lub oboje w przypadku dużej liczebności zespołu. Nad pracą specjalistów czuwa dedykowany Team Manager. Podchodzimy z zaangażowaniem do współpracy i zależy nam na szerszym Partnerstwie. Płaska struktura organizacyjna oraz brak korporacyjnych usztywnień ułatwia nam szybkie i sprawne działanie oraz umożliwia dopasowanie się do specyficznych wymagań Klientów.
Jak zarządzacie zespołem?
Każdy developer ma swojego Team Managera będącego jego pierwszym punktem kontaktu, a także wspierających go od strony technicznej oraz pod kątem rozwoju Technical Leaderów oraz Technical Solution Managera. Jeśli cały zespół jest pod naszą kontrolą, pracujemy głównie AGILE’owo, a nad zespołem czuwa Scrum Master.
Jak wygląda praca zespołu zdalnego?
Nowoczesne narzędzia komunikacji oraz cykliczne spotkania niwelują różnice między pracą zdalną, a pracą osób na miejscu.
Czy mogę otrzymać zakres kosztów miesięcznych czy godzinowych?
Koszt pracy możemy przedstawić w formie godzinowej, dziennej, miesięcznej lub wycenić projekt całościowo (w modelu fixed price).
Co, jeżeli projekt się przedłuży lub skończy wcześniej?
Z naszego doświadczenia wynika, że częściej ma miejsce pierwsza sytuacja, dlatego jesteśmy na nią przygotowani i zawsze staramy się zapewnić klientowi możliwość dalszej współpracy z wybranym specjalistą. Zakończenie współpracy z naszym specjalistą przed uzgodnionym w zleceniu terminem również jest możliwa, co regulują warunki umowy uzgodnione przed rozpoczęciem współpracy.